Mijn naam is Johanna Mast-Nikkels,

Ik ben een betrokken en nuchter mens die staat voor eerlijk bestuur en duidelijke keuzes.

In mijn werk en in de politiek wil ik luisteren naar wat er leeft bij inwoners en samen zoeken naar praktische oplossingen. Geen mooie woorden, maar doen wat nodig is.

Met oog voor de cijfers en voor de mensen, want alleen samen houden we onze gemeente leefbaar en financieel gezond.

Een gemeente waar we weer trots op kunnen zijn.